2012. október 4.

Svéd almás pite


Svéd almás pite





A barátnőmtől kaptam ezt a receptet, kipróbáltam, és a lányaim szabályosan rákattantak, én is ezt tettem volna, csak hát a lelkiismeret nem hagyott volna akkor békét nekem. :D

Hozzávalók :

- 4 tojás
-35 dkg cukor
-1,25 dl tej
-12 dkg margarin vagy vaj
-30 dkg liszt
-1 cs. sütőpor
-3 puha alma ( ha több az sem baj, én most öt db-ot reszeltem le)
-fahéj+cukor
-vágott mandula

Elkészítés :

A tojásokat a cukorral habosra keverem. A tejet a margarinnal felmelegítem ( nem kell forralni, elég ha a margarin megolvad), és hozzáadom a tojásokhoz. Ezután hozzákeverem a lisztet és a sütőport, majd a tésztához adom a durvára reszelt almákat. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöm a masszát, tetejét megszórom fahéjjas cukorral, és meghintem a vágott mandulával. Előmelegített sütőben kb 20 perc alatt készre sül, tűpróba azért nem árt. :)

2 megjegyzés: