2012. február 26.

Levelestésztában sült virsli

Leveles tésztában sült virsli




Bolti fagyasztott levelestésztából készítem. Kilisztezett nyújtódeszkán kinyújtom a tésztát, kb háromcenti széles csíkokat vágok belőle, és egy virslit betekerek vele. Kizsírozott tepsibe egymás mellé rakom a tésztába tekert virsliket, a tetejüket egy tojással megkenem, és beteszem a sütőbe. Készre sütöm. Mustárral, kechuppal fogyasztjuk.



Egyszer majd megpróbálkozok itthon is a levelestésztával, mert megérné itthon elkészíteni, de eddig még nem volt rá érkezésem.

Ha magadnak készíted, akkor vagy másnap nem kell főznöd, vagy felezed a csomag tésztát, húsbárddal mielőtt beteszed otthon a fagyasztóba, és csak a felét nyújtod ki.

Pennys levelestésztát én jobb minőségűnek találtam, mint a Tescosat, utóbbi olvadás után tocsogott a vajban, nehéz volt nyújtani, ragadt, többet kellett lisztezni. A Pennysnél ilyen gondom nem volt, árban kb egyformák, ill Pennyben ez is rendszeresen szokott az akciók között szerepelni, érdemes olyankor több csomaggal beszerezni, mert sokféleképpen felhasználható, készülhet belőle kakaós csiga, sajtosrúd, különféle batyuk, csak a fantázia szabhat határt. Bármivel töltheted amit szeretsz, és van finom házi péksüteményed. :) Tízóraira is elviheted másnap az így készült finomságokat, vagy a gyerkőc is vihet belőle a suliba. :)

5 megjegyzés:

  1. Szuper! Ezt én is ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is szoktam készíteni, apukám egyik nagy kedvence! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én ezt sima kelt tésztából csinálom. ( jobban szereti a család) és úgyis nagyon finom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Gondolom hogy úgy is isteni, tervben van nálunk is hogy kipróbálom kelt tésztából is.

      Törlés