2011. november 14.

Kakaós kevert

A világ legegyszerűbb, és legjobb kevert tészta receptje szerintem, arról már nem is szólva, hogy nagyon finom, puha marad, és tortalapnak is felhasználható, mert nem törik.
Önmagában is finom porcukorral megszórva, de lekvárokkal megkenve, pudinggal megtöltve, karamellel, nutellával egyéb krémekkel kenve/töltve is isteni. Na és olcsó :)

Hozzávalók :

- 1 tojás
- 25 dkg cukor
- 5 dkg margarin
- 2,5 dl tej
- 4 dkg kakaó
- 25 dkg liszt
- 1 csomag sütőpor

A tojást habosra kevered a cukorral, hozzáadod a margarint, és a kakaóport, majd apránként a tejet ( azért apránként mert fröcsög :) ). Ezután hozzákevered a lisztet, és a sütőport. Sütőpapírral kibélelt tepsiben kb 20-25 perc alatt készre sül, de azért én szoktam tűpróbát csinálni.

Kihülés után, megkenheted, vághatod, töltheted. Én eddig adtam porcukorral, pudingokkal, nutelával, karamellel, gyümölcsfagyival,  készítettem belőle tortákat is, pl tiramisutortához  ezt használtam alapnak, és egyszer sem csalódtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése