2011. november 10.

Halrúd

Bevallom őszintén, én nem szeretem, de a lányom a halat csak ebben a formában eszi meg.

Sok márkát végigpróbáltam, és sajnos nagyon rosszak a tapasztalataim, de nagyjából egy éve végre találtam egy elfogadható árú, és minőségű terméket.

Halrúd


Azóta én csak ezt használom. Egyik előnye, hogy meglepő módon halból készült :D Ez viccesnek tűnik, de nem az, a tv-ben legtöbbet reklámozott hajókapitányos, és méregdrága termékben ugyanis csak nyomokban található hal, a kész étel pedig egyálltalán nem emlékeztet a reklámban olyan gusztusos végtermékre. Aztán egyszer gondoltam egyet, és próbaképpen megvásároltam a lehető legdrágább terméket amit halrúd néven forgalmaznak...készítettem hozzá burgonyapürét, és leültünk enni, aztán a férjem egyszercsak megszólalt: " Ez biztos hogy halrudat vettél? Nem olyan ez mint a krumpli?" Kivettem a csomagolást a szemetesből, hogy lássam nem e én tévedtem amikor vásároltam, de nem. Az volt ráírva, hogy halrúd, az összetételéhez meg a következők voltak felsorolva: - Burgonya

-Liszt

-Halolaj, só

Szóval ettük a halolajjal öszekevert burgonyakrokettet, burgonyapürével :D Az mondjuk a mai napig nem fér a fejembe, hogy a gyártót mi vezette arra, hogy burgonyakrokettet áruljon halrudacska néven, mert szerintem egyszerűbb lett volna ha azt írja rá a csomagolásra, amit az valójában tartalmaz, de én nem vagyok gyártó, nem értem a piac mit diktál, mindenesetre többet nem vásárolok a termékből, burgonyakrokettet tudok itthon is készíteni, és halolaj nélkül jobban szeretjük, de ez is ízlés kérdése :D

Amit használok az a Pennyben kapható, közepes árú termék, kék zacskóban árulják, Delfrog gyorsfagyasztott panírozott halrudak hekkfiléből...ilyen szép hosszú neve van.

Két zacskó elfogy nálunk, igaz szendvicsben is esszük majonézzel. Az elkészítésére nem is pazarlom a szót, forró olajban kisütöm, és ennyi :)

Készítettem róla képet is, és azon is látszik, hogy ez egy kifejezetten gusztusos, halrudacska, a belseje pedig vakító fehér, és látszik a halhús benne, szóval krumplit azt nem raktak bele. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése